Dünya Dönmediği Zaman Gel

Yürekler vakur , seven adamlar hep mi inşaatlarda mahsur. Dalgalar düşer , tuğlalar kıyıya vurur. 35'lik rakının içinde tek dubleyim bu gece. Acılara sek , dertlere yekpare . Gecem bir timsahın güneşlenmesi gibi pusuda. Kanlı bıçaklardan arda kalan 22 yerden delinmiş bir hayat. Ayın parlak yüzü kovalardı hep dünü. Yaprağın kaybettiği rengiydi düşerken toprağa . Mutluluk görmek için neden gözler hep arşta. İstikbal gökte, umutlar ufukta. Yelkenler alabora, saatler fora. Çöktü yelkovan , akrep ateşe hapsoldu . Vazolar top oynayan çocuklu evlerde tuzla buz.

Kalp tutmam var bu gece. Bardaklara hapsettim sevdiğim kadını. Yokluğunla azat oldu kadehlerin boşluğu. Soyut hayellerime somutluk ol. Gel! Harbim sensizlik . Kırmızı köşedeki sessizlik . Kroşesi hissizlik. Nefessiz kalbim . yerlerde gözlerim , dizlerim. Hakemim zaman .Bitmek bilmeyen bir para sayma makinesi gibi saymakta dertleri . Finansmanı gelecek.
-Saki doldur gözyaşlarımı !
Bekçim oldu anılar. Hatıraları temizlemek namümkün. Özgürlüğüm dudakların arasında. Kaldırımda arabalar , yollar umut getiriyor. Nabzımı hissediyorum. Cümleler damarıma vuruyor.

Geleceği umutlu çağırıyor ıslığım. Yıldızlar yegane ışığım. Güneş küstü bana aydınlatmıyor gecelerimi. Seçtiğim yıldızlar bana ulaşmak için kendilerini atıyorlar aşağıya.
Acılar korkularımı kuşatmış. Perçinleyemedim yalnızlığı. Topladım güneşleri , kapatmadım perdemi. Günümü gece , içimi sen yaptım. Karanlıksın benim için . Maviyim derdin de , uzaktaki renkler gölge . Gölgene sarıldığım o geceler. Ahh.. Nüfuz etse kalbime.
Ciğerlerin ciğerlerime dolsa . Bayram etse göz pınarlarım. Burnum sırayla beynim ve elimle konuşsa . Kokunu betimlese , komutu verse beynim , çekse tetiği kalemim. Dünya geriye dönse de anılar gelecekte kalsa. Kalsam yaşanmamışlık cennetinde. Senle yaşamakta sıkışsam. Senle sen arasında .. Bir kuşa emanet kalbim , hangi rüyaya uçmak isterse ordayım.

Geçti mevsimler döndü dünya. Bahar bile "son" oldu. Gitmem diyen sende yoksun yanımda. Zamanla gelen zamanla gider derdi ak sakallı ermiş. Geçmişe bir gece çektim. Unutmamaya yemin , olmadığını kabul ettim. Sekle başladım Tekle bittim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23