Uykunun Sesi

Çok bilmiş gibi sürekli tavsiye yazısı yazıyorum. Kendi dertlerime çare bulamazken nasihat vermeye çalışıyorum. Ne denli yardımcı oldum ki sana ? Neyse ki bu sefer nasihat okumayacaksın. Günlerdir uyumakta sıkıntı çekiyorum. Kulaklığımda çalan parçalara eşlik etmekle başlıyor her şey. Sonra sözlerinde kayboluyorum . Ardından kendi dertlerim geliyor aklıma ve bi anda iç sesim şarkıyı bastırıyor hiç bir şey duymuyorum . Çalan müzik değişmiş durmuş farketmiyorum. Kafamın içindeki ses susana dek hangi şarkı olduğunu bile bilmiyorum . İçimi kemiren ,beynime hükmeden bu ses kimin onu da bilmiyorum. Kendine has bir tınısı var ama Sessiz.. Evet evet güçlü bir sessizliği var . Emiyor diğer sesleri kendi dinlensin istiyor hedefine de ulaşıyor her seferinde . Bana bıraktığı tatsa sadece yorgunluk. Beynim 100 yaşında bi sofunun vucudu gibi. Taşıyamayacağı yükün altında ezilmiş işçi. Ruhumda kara lekeler var bedenimi ele geçirmek isteyen. Tüm bilgeliğiyle karşı duran beyaz noktalar izin vermiyor karanlığa . Penceresi açık kalıyor her gece ruhumun. Sessizliğin sesini duymak ağır olmuş olucak ki uykum geliyor ve bir geceyi daha gün etmiş uyanıyorum. Gece boyu aradığım sabaha ulaşmak mutlu ediyor beni. Ruhum dün geceden kalma . Kusmak istiyor tüm anıları. İzin vermiyorum . Bir duble şarkı daha anıları dökecek ortaya biliyorum. Gün doğarken ben batıyorum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

Geldi 9