Ruhum Sarhoş

İnstagramı açtığımda gördüğüm tablo mutluluğa sevk ediyor insanı ve tabi ki kıskançlık izliyor onu.Çünkü herkes çok mutlu.Kimisi sevgilisiyle kimisi arkadaşları kimisi annesiyle ama hepsi mutlu umut dolu.Bense müzikler bir kaç TV programı ve içkimle geçirdim şu saatleri.Aklımı meşgul edense tek bir isim var .Telaffuz etmek yine aynı acıları yaşatacak diye korkuttuğundan ismini söylemeye gücüm yetmiyor.Belki de en çok savunmasız olduğum an şuanlar. Alkolün etkisi var mı bunda bilmiyorum.Sarhoş eden alkol değilde şarkılar.Ruhum sarhoş ,bedenim ona ayak uyduruyor. Lakin yalnızlığımın bana gördürdüğü bir halüsinasyon var ki aramızda geçen son konuşma tüm bu düşlere bir pençe sallıyor.Kendime getiren kalbime atılan bir Osmanlı tokadı oluyor.Sanırım buna daha çok ihtiyacım var.

Seviyorum kelimesinin kifayetsiz kaldığı birinin ,sensiz mutlu olmasını istemek büyük bir erdem ve ben o erdeme sahip değilim henüz.Bu yüzden adı her aklıma geldiğinde bu küfürlerim, zamanla hissizleşmem gerekirken öfkem, kinim kartopu oluyor. Sevgim mi? Yorum yapamıyorum.Beni bunca üzen birinin mutlu olmasını istemek Polyannanın yapamayacağı bir şey olamalı. Onu tanımamış gibi davranmamı bekleme , yaşadıklarımı yaşamamış sayamam .Her anı benim için çok değerliydi ama ardımda bırakamıyorum.Belki bir meşgale bulsam bir şeylerle uğraşsam aklıma gelmeyecek ama nefes aldığını unutmak gibi bu, unutuyorsun ama sürekli alıyorsun.İçimden atamıyorum temizlenemiyorum, ciğerlerime nüfüz etti kokusu.Ne zaman güzel bir şiir ,şarkı duysam onun sureti beliriyor karşımda ve beğeni ölçüm onun kıstasına göre olmuş onu farkediyorum.Kendimden çok o olamaya başlamışım yada birbirimize o kadar benzediğimiz için böyle hissediyorum.

Peki beni unuttuğunu söylemişti.Belkide onun izlediği yolları izlemem gerekiyor ne de olsa ruh ikiziydik.Yapmam gereken birini bulmak sanırım.Sevip sevmemeyi bilemem ama seviyormuş gibi görünmek önemli.Güçlü görünmek .Olduğun kimliği saklamak ki bunu da ben yapamıyorum. Neysem oyum ve kaybediyorum.Sonu gelmese de kelimelerim yetmese de bu durumu anlatmaya, yaşıyorum , sende yaşıyorsun. Bu hisleri bir tek ben yaşıyor olamam.Unutamayan, hala içinde birilerinin kırıntılarını bulan . Bu sefer ne tavsiye verebiliyorum nede bir rotam var.Tek güvencem yaşayarak görecek olmamız.Umarım gelecek güzel günlerle gelir..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23