Yalnızlık Paylaşılmaz

Bugün yılbaşı insanların var yok muhakemesi yapmadan hediye almalarından birbirlerini sevdiğini hatırladıklarını gösterme arzusunun tavan yaptığı bugün.Peki bu yıl nasıl geçti senin için? Tahayyül ettiğin zaman cevabın için elbette bir çok kelimeyi peşi sıra yazabilirsin .Kiminin derdi deniz ,efkarı derya olmuş kimisi sırf nefes alıp vermekte oluşuna sevinmekte. Peki ben mi? Ben yalnız geçirdim bir şişe köpek öldüren olmayan ama kaliteli denmeyecek bir şarap ,çerez ve yalnızlığım. Dört duvar bir odalı kalbimde kimse olmadan kimseyi düşünmeden nefesimi kendim için tükettiğim bir yılbaşı geçiriyorum. Soruya dönmem gerekirse bu yıl çetin geçti. Bunca zamandır kuşatma altındaymışım ve mahsüllerimi mahzende saklamışım da haberim yokmuş.Rezervlerin bitmeye başladığı bu yıl yine bir umut ile yeni yıla tutunuyorum.Şarkıdan sıkıldığın an başkasına atlamak gibi bir şey bu ama ne çaldığını bilmeden tamamen tesadüfi bir şarkıya atlamak. Elbette öncekinden çok sevme ihtimalin olsa da biz insanız ve geçmişe hep özlem duyarız ne kadar kötü olursa olsun. Konu fazla parçalara ayrıldı sanki.

Yarının bugünden çıkarı ne? Acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yalnızlıklarımız. Sanılanın aksine yalnızlık o kadar da lanet bir şey değil. Tabi ki içi boş bir kelime olan lanetlemekten bahsetmiyorum.Ne de olsa içi dolu ama ağırlığını kaybeden kelimelerden en nadidesi lanetlemek.


Kısacık molalarda tanıdık mutluluğu.Kara bulutlar gölgesini eksik etmedi yolumdan.Yağmuru sevmediğimden değil ama ıslanmak ağır geliyor vücuduma artık.Öncelerde çok keyifliydi kendimi dinlemek ,kendimle kalmak. Evvelinde yalnız kalmamış birisi için bulunmaz bir nimettir.Rakı masasından kalkana kadar sağlamsındır ama iki ayak üzerinde durmak zordur kalkınca.İşte yalnızlıkta rakıya benzer.Dur demeyi bilmezsen kör olabilirsin mesela. İnsan derdine kadar koyarmış rakıyı. Anılarımsa bir duble rakıda.Benimse anılarla savaşmaya gücüm yetmedi , mütemadiyen süren bu korkaklığım beni şarap içmeye sürükledi.Bir salkımdaki üzümlerken başka şişelerde şarap olmuşuz. Ne demişler yalnızlık paylaşılmaz..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23