Hala bir şeyler eksik

Özeniyorum . Hayatın akışına kendini usulca bırakanlara , yelkenliyle okyanuslara açılanlara . Ben düşlerimde yapamazken bilmediği sulara atlayanlara. Ben kendi savaşıma girmeye korkarken 4 tarafı savaşla çevrili olanlara. Hepsiyle baş ederken sevebilenlere ama en çokta boşvermişliklerine özeniyorum . Gidene el sallayanlara oysa ben ben sadece ardından su döktüm bolca su , daha çabuk dönsün diye.Sahi bir gün ağlasam sel olur muydu sevdam?

Yapamıyorum. Bankta uyuyamıyorum mesela sabahı hayal etmeden geceyi yenemiyorum. Kum saatini çevirince düşen tanelere bakmadan edemiyorum , o bir dakika da yiten yaşamları , dünyadaki ilk nefesini alanları aklımdan çıkaramıyorum. Düşünmüyorum düşlüyorum.Ruhum nefes nefese kalsada , karasular inse de yüreğime bir aralık bir mutluluk dalı bulup tutunuyorum güçsüz kollarımla.Feleğin çemberine bir 3lük  daha atıyorum.Sahi biten periyot muydu maç mı?

Unutmuyorum.Unutamıyorum . Belki unutmak istemiyorum belki de hafızam tahmin ettiğimden daha güçlü.Yada unutulmayacak şeyler yaşadım.Hangisi peki bulamıyorum.İyi bir şeymiş gibi davranma bana , eğer hatırlamak istemediğin şeyler daha ağır basıyorsa ruhuma yapılmış suikast girişimi oluyor bu.Kastedilen canım değil de bir parçam oluyor.Sahi kaç anı yeterdi bir ruhu öldürmeye ? Ruh ölür müydü yada her suikast öldürmeyi mi amaçlardı?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23