HİKAYE 1

Söylesene Clara hayatında aldığın en büyük risk nedir ? Bunu sorarken bile içimde beni kemiren farenin dişlerinin birbirine vuruş sesini duyabiliyordum. Clara ağzını açtı ve zamanı benim için durduran kadının neden o olduğunu bir kez daha anladım. Sanki onu sevmemin  ne kadar doğru olduğunu kanıtlayan cümleler döküldü ağzından .
-Beraberken sadece mutlu olacağımızı düşünüyorsan hemen siktir git bu odadan , sana 2 çocuk verip tüm gün işten gelmeni bekleyeceğimi düşünüyorsan da bekleme yola koyul. Ben sana tek bir şeyin sözünü verebilirim Frank . Asla canın sıkılmayacak. 
+Bunun konumuzla ilgisini açıkladığın an seni balayına çıkarabilirim.
-Hayatımda aldığım en büyük risk bir adamla beraber yaşamak istediğimi söylemiş olmamdı . 
+Yani beni seviyorsun? 
-Hadi ama Frank sevdiğimi söylemediğimi biliyorsun . 

Sadece gülümsedim cevabı biliyordum ve onu zor durumda bırakmak isteyeceğim son şeydi . 2 düğmesi açık olan gömleğine elimi uzattım . Belinden yavaşça kavradım ve kendime doğru çektim nefes hızımı dengeledikten sonra kırmızı rujunu taşırdığı dudaklarına yaklaştım . Ağzından o kelimeler döküldü.
- Seni seviyorum...
Güzel bir finalle bitirmek istediğim bu sözün devamı olduğunu öğrenince geri çekildim ve askerlerimi ateşe hazır şekilde bekletmeye karar verdim ve devam etti..
- Hayatımda aldığım en büyük risk bir adamın beni sevmesini sağlamak , ölümünü sevdiği elden tattırmak.
Ne olduğunu anlamaya çalışırken karnımda hissettiğim sıcaklık damarlarımın bağlantısının koptuğunu kan kaybımın başladığını söylüyordu. Kuşatma ise başarısız olmuş dudaklarına hakim olamamıştım , sırtımın üzerine düşerken ittifakımın itilafım  olduğunu anlamıştım. İrtifa kaybetmem sona erdiğinde ellerim yavaş bir düşüşe izin verdi . Claranın ben yerdeyken ki bakışı hayatımı özetleyen bir kaç saniyenin timsaliydi . Şehvetli bakışı acımaya bıraktı yerini ve yarım gülüşüyle son buldu. 
Sanırım tüm kanımın beni terketmemesi için 4 saatim var . Ölümü tarif edebilmem için koskoca 4 saat . İç cebimden çıkardığım kalem ile bu müthiş tecrübeyi kaleme almaya başladım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23