Affet

Yine çıktın geldin dört duvar aklıma .Oysa söz vermiştim kendime ne unutmaya çalışacaktım nede ateşini harlamak için kozalak arayacaktım. Sensiz bir hayat inşa etmekte de başarılıydım. Taki tüm bina ilk rüzgarda yıkılana dek .Mimar senmişsin haberim yokmuş. Küfürlerin biri bin para yine. Sorun neydi diye düşünmeme gerek yok aslında, düşünmem gereken nereden  başlayacağım .Onlarca kalbe açtım kalbimi , üzer gider kırar parçalar diye düşünmedim ,sadece mutlu etmek , mutlu olmak istedim. Küçük bi çocuğun eline verilen oyuncak oldum kimi zaman , daha yenisi çıkınca kenara atıldım ,bazen parçalara ayrıldım ama bi şekilde toparlandım onardım kendimi . O ufacık çocuğun gözlerini gülümsetebilmek için her şeye katlandım . İşler sana gelince karmakarışık oldu işte . Benim bi kalbim varmış dedim nefes almakta zorlandım kalbimin atma sesini ağzımda hissettim.
Artık öğrendim önce kendimi sevmem gerektiğini , aynaya bakınca suratımı bozmayı değil gülümsemeyi keşfettim. Bana yapılan tüm kötülüklere karşı affetmeyi öğrendim. Verdiğin hasarla tüm duvarlarımı , evimi , kalbimi tarumar etmiş olsan da affediyorum seni .  Affetmek karşı tarafın haklı olduğunu yada mağlubiyeti kabul etmek de değildir sanılanın aksine. Affetmek erdemdir  ,üstünlüğü göstermenin en asil şeklidir. Bu affedeni egolu biride yapmaz ayrıca. Sana tavsiyem sende affet , affetmek artık acıyı hissetmemektir, nefret hapsinden kurtulmaktır. Özgürlüğünüze kavuşmak için affedin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23