Tüm Doğum Günlerine

Bugün doğum günüm nefes aldığımdan bi haber olan insanların şirin görünmek için mesaj atmalarından anladım ,tarih yapraklarından değil. Yapraklarda dökülmüyordu henüz , oysa eylül hüzünlüydü sevmezdi çiçek açmayı. Lanet olası küresel ısınma.. Biz bozduk bu dünyayı ağaçlar ve köpeklerle beraber ödüyoruz. İnsanlığımdan utanıyorum hatırladıkça. "Biz ne ara .." demiyorum ama biz bunun için yaratıldık . kirletmek ve kirlenmek savaşımız oldu tanrı tarafından bahşedildi bu akıl ama kullanamadık iyiliğe. Şeytan galip biz ise nakavttık mavi köşede. Ağaçsa bi haber çiçek açtı düzeltmek için bir şeyleri ,ben denedim demek için yada. Akıntıya kürek çekmek miydi bu yoksa yeni bir akım oluşturmak mı? O gemide kim vardı peki her hayvandan ikişer tane mi yoksa ?? Dünyayı sel mi basıcaktı yoksa boğulmuş muyduk beyin örümceklenmesinde . Algımız yıkanmış fakir edebiyatından tecaül arifin belini kıramamıştık henüz . Hüsnü tahlil olay yerine yine yakın .. "Gemi çoktan yol aldı kaptan" dedi biri, bense etrafta su yok diyebildim sadece . Dünyanın 4te 3 çöl olmuş kalan 1 de toz. Bu yuvarlak kum saati vakit geçiriyordu yok olma yolunda. Bir dilenci bulduğu çeyreklikle doyabileceğini sanıyordu , etrafa gülücük saçıyordu belki ücretsiz olduğundan belki de en çok ona ihtiyaç olduğundan işte o zaman anlamıştım ki cehalet mutluluktur . Karnının doymayacağına değil en büyük zenginliğin gülümsemek olduğunu bilmediğinden be gülümsemek , kahkahalarda kendi zamanını durdurmak artık bir zenginlik göstergesi , bir lüks olmuştu "koca yaşlı şişko dünyada.."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23