Yoldaş Önerisi

Akıp giden zamana karşı koymayı düşünmek bile aptallık. Zarlar hep düşeş gelicek değil tabiki , sevme yanılmalarım elbette olucaktı ama tüm tercihlerde yanılmak .. Değeri değersizleştiren, hayallerime attığı pençeyle yerle bir eden bu kadına kızmıyorum. Beni ben olduğum için sevmedi ve mutluyum bundan . En azından mutlu olmak için bir yol bulabildim . Boş bardağın dolu tarafına bakamadım belki ama bardağım olduğuna sevinebildim. Hikayelere başlamadan sonunu bulamıyoruz , görmemiz için ise yaşamamız gerekiyor. Yoksa nerden bilebilirdim ki beni öldüren şeyin aslında beni tekrar yapılandırdığını . Çokça insan kaybettim , fiziksel olarak çok kişiyi kaybetmesemde manevi olarak gidenler fizikende gittiler benden . Elbette evlerinde şuan yatıyorlar göremesem duyamasamda nefes alabiliyorlar. Çok İnsan kaybetmek için çok insan tanımam gerekiyordu tabi , oduna ihtiyacı olan alev gibi . Bunca insan ruhumu açtı , kanatlandırdı beni. Getirileri gibi götürüleri de oldu . Uçmak için kanatlara gerek olabilir ama bir pusulan yoksa uçmanın bir anlamı olmuyormuş yaşayarak öğrendim ha birde kuş bakışından bir şey anlaşılmadığını .. Her defasında iyi ki başıma gelmiş ve beni geliştirdi diyorum ama dönüp dolaşıp hala gelişmem,  daha çok şey yaşamam gerektiğini anlıyorum. Olaylar değişsede sonucum hep aynı oluyor . Altından kalkamayacağım tecrübeye kadar bu döngü böyle devam edecek . O tecrübe ne mi ? Daha öncede söylemiştim onu yaşayanlar artık aramızda değil.

Muhabbete daldım yolumu uzattım .Konusuz yazı yazmak garip gelsede en çok zevk verende bu . Rotasız bir gemide kaptan olmak.. Bu gemide miço olmayı istemezsiniz . İnsanlar yönlendirilmeyi sevmesede yönelmek çok hoşlarına gidiyor. Hepimiz bir rol model seçip onun gibi olmak istiyoruz ama unuttuğumuz herkes denizde yüzemez . Kayıkla okyanustan geçemezsin demiyorum sana ama ne kadar zor olacağını bilmelisin . Rüzgarla anlaşmadan yola çıkmamalısın yada. Sonunu bilmediğin hayatında ,yaşadığın her rüzgara karşı kürek çekmelerin , okyanusta sandalla olan mücadelelerin yada alevler içinde çiçek yetiştirme arzun felaketle sonuçlansada seni güçlendiricek ve en azından nasıl olmayacağını anlayacaksın . Hata yapmaktan korkma , denemeden de hata yapamazsın . Tereddütlerinde boğulma . Hayatından gidenlere pişmanlık yaşatmak istemez misin ? O halde durma bir şeyleri değiştir. Geçip gitmediler , güçlendirdiler ve gittiler. Belki bir gün geri dönerler belli mi olur ne olsa hala başka bir odada nefes alabiliyorlar , ya bu dünyadan göçüp gidenler ? Anılarda yaşatmak istersen beyninde büyükçe bir oda ayırman gerek..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıkları En Son Çıkan Kapatsın

İceberg

23